Benim Adım Melek 61. Bölüm Fragmanı
01:05
847,631
Reddit
“BENİM ADIM MELEK“ Sosyal Medya Adresleri
Facebook : facebook.com/adimmelektrt
Twitter : twitter.com/adimmelektrt
Instagram : instagram.com/adimmelektrt
=======================================================
Üs Yapım Hakkında
Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım, reality, talk show, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta, Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.

تعليقات
  • Fatma Trabzon
    Fatma Trabzon

    😭😭😭😭😭😭😭😪

  • Fatma Trabzon
    Fatma Trabzon

    Ya ağlarım bak ölmesinler

  • iklim çetinkaya
    iklim çetinkaya

    2 Fragmanı istiyoruz🎈🎈

  • Gulnoza Alibekova
    Gulnoza Alibekova

    Bi dizi ni severek izliyosun ve yeni bölumuni tam bi hafta bekliyorsun sonunde her kez mutlu olsun diye bekliyoruz ve ...... bok etiniz be 😈😈😈😈

  • Vahid Celilov
    Vahid Celilov

    1 dakikalık fargmanda aladım 1 bölümü nasıl izliyicem

  • Vahid Celilov
    Vahid Celilov

    İnşallah ölmezler onlar çok iyi karakterler

  • 3 prenses
    3 prenses

    Umarım ne Mithat ne de ikra yani Ayşe ölmez

  • Maria Dolores Araceli Gonzalez Garibaldi
    Maria Dolores Araceli Gonzalez Garibaldi

    Por favor capitulo completo

  • Zubeyde ARSLAN
    Zubeyde ARSLAN

    Ne belâlı Melek mişsin!

  • Ахад Багышов
    Ахад Багышов

    Kayb olsun setten melek o bir bayquw pisdiy qadin

  • ruffy
    ruffy

    Ihale kereme kaldi 🤣🤣 yanlis zaman yanlis yer . Gene is kenanda bitecek

  • İslimnur Serttaş
    İslimnur Serttaş

    2. Fragman

  • İslimnur Serttaş
    İslimnur Serttaş

    2. Fragman

  • Şimal Dündar
    Şimal Dündar

    Sıktı artık bu dizide

  • Hicran Ceyhan
    Hicran Ceyhan

    Ikra ayrılmasın yaa yoksa ayrılacak mı diziden

  • Mehtap erikci
    Mehtap erikci

    Vlh senarist yol yakinken kizi öldurme yoksa ck bele okuruz sana. Derdin ne senin mutlulukla 😡😡

  • Ayşe Ayşe
    Ayşe Ayşe

    Bari melek düğününde mutlu olaydı.

  • Pechat Vaz ➊
    Pechat Vaz ➊

    Azerbaycandan Benim adım Melek dizisinin bütün sanatçılarına Salamlar diliyorum Ben çok seviyorum bu diziyi 💜Allah can sağlığı versin Nolur dizi bitmesin Nolur İkra ve mithat ölmesin Çok merak ediyorum üzüldüm

  • sevde akyuz
    sevde akyuz

    Melek ile Halil in yüzü gülür mü bu senarist oldukça zor

  • Sevim Akyapi
    Sevim Akyapi

    Şu pandemi yasadigimiz olumsuzluklar yetiyor sizinde sacmalamaniz eksikti

  • Zehra Savut
    Zehra Savut

    offf kabak tadı verdiniz. dram dram buram buram!!!

  • sevda yusuf
    sevda yusuf

    Allah seni bildigi gibi yapsin Alpay .bi gun yuzu göstermedin millete mutlu gunlerini hep zehir ettin. Keske seni temizleseydi kenanda herkez kurtulsaydi😔

  • B Baykal
    B Baykal

    Eveeet insanlar zaten çok mutlu, bari dizilere acı katalım mı dediniz. Bu resmen acı soslu dizi değil, dizi soslu acı olmuş, yeterin be!

  • Yasemin Demirhan
    Yasemin Demirhan

    Bu dizide biterse trt1 den bir dizi izlemiycem ya bu ne beğendiğim tüm aile dizileri bitiyor niye güzel dizileri bitiriyorsunuz zaten nerede gereksiz bir dizi var güzel diziler biter lütfen bu yorumu ciddiye alın bu aralar çok dizi final yapıyor çünkü

  • Muhammed Yusuf Fidan
    Muhammed Yusuf Fidan

    66. Bölümde final yapacakmış üzücü ya

  • Osman Kayabasi
    Osman Kayabasi

    Bu ne dram bu ne acıtasyon Allah o senaristi bildiği gibi yapsın emi kız yeni abisini buldu Kerem le araları iyi öbürünün desen karısı hamile insanlar iki gün mutlu gün görecek onu da zehir ettiniz beee valla bu acı piskolojimi bozuyor izlemeyi bırakıcam bu gidişle

  • Aisha Haýdarowa
    Aisha Haýdarowa

    Bence hiç birisi ölmez, bununda sonunda tamamen iyi olacaklarını düşünüyorum. Allah büyük inşallah hepsi iyi olacak. Senarist sen çoh ama coh iyi birisin.

  • Aygyul Arif
    Aygyul Arif

    Niye böyle oldu shimdi İkra çok seviyordum ya mitat o tam baba olujakken.Hic iyi olmadı böyle

  • sevgi kırım
    sevgi kırım

    Senarist allah belan vermiyeee... aile dizisini kana buladın iyi gene

  • Pervane Bunyatzade
    Pervane Bunyatzade

    Gerçek hayatlarda bukadar dram yok alper gibi babaise hiç yokdur

  • rose flower
    rose flower

    Öldürmeyin ne Midhati ne İkryi

  • Maria Dolores Araceli Gonzalez Garibaldi
    Maria Dolores Araceli Gonzalez Garibaldi

    Cuando bajaran para ver el capitulo conpleto

  • Jana Dragomirová
    Jana Dragomirová

    Kızın öleceği kesin, yaralanması ölümcül oldu. Mithata muhtemelen doktorlar tarafından kurtarılacak. Ah Halil, Alpay'ı düğüne neden davet ettin?

  • Nermin Figen
    Nermin Figen

    Ya harbi çok merak ediyorum bu eziyet niye niyeee sayın senarist... az güzel gitsin ... inanın o zaman da izleyeceğiz ... yetti artık valla içim şişti yetti ... gidip Funda’nın başına sarsaydınız Alpay’ı niye bütün kötülüğü bu tarafa yapıyor mikrop herif

  • Meryem Sayanoğlu
    Meryem Sayanoğlu

    RESMEN KELEBEK ETKİSİ OLDU. HIRSLARI VE İHTİRASLARI KAÇ KİŞİNİN CANINA MÂLOLDU.COK YAZIK OLDU ÇOOOK😦😦😦MENDILLERI HAZIRLAYIN.YINE AĞLAYACAĞIZ.

  • zarife öcal
    zarife öcal

    Bence üst taraftaki kavgadan biri öldü hatta seyyar satıcı olabilir yani İnşALLAH öyledir😕

  • Nejla nur Dağcı
    Nejla nur Dağcı

    İnşallah hiç kimse ölmez fragman bağımlılık yaptı

  • DLS21 AND PUBG
    DLS21 AND PUBG

    İnanamıyorum bu ne ya sonunda her kes mutluydu Alpayın.........

  • zeynep kar
    zeynep kar

    Fazla azmak herzaman kötüdur. Bu hayattaki hersey için böyledir bu.. fazla azmayacak kimse. Fazla azmayin. Fazla azmayacaksin kardeşim yoksa dönüşü snaa kotu olur

  • Seda Kuyrukçu
    Seda Kuyrukçu

    Hakketen ya bu ne bicim bölüm. Oh tam rahatladik guzel bi bölüm izliycez derken yok artik dedirten cinsten oldu. Bitirin artik diziyi yoruldum yaaa

  • Malika Hayitmurodova
    Malika Hayitmurodova

    Pess artik ne bu yaptiniz bir ikra mi siğamadi bu diziye ne bu salaklik

  • Gulcin Yusifova
    Gulcin Yusifova

    Bularda komadan cixar her kes cixdi bular niye olsun😎

  • Nurcan Yildirim
    Nurcan Yildirim

    Bu olacak ismi yaa ölmesinler fragmanda bile ağladımki günü geldiğinde nasıl izlerim bilmiyorum

  • N.S
    N.S

    Yok artik.... Bu ne ya yemin ederim iyice abarttınız olamaz gercekten olamaz...

  • Fatmanaz Harem
    Fatmanaz Harem

    Yaaa amaaia

  • Funda Be
    Funda Be

    Bence mithat oldu ... eyvahlar olsun 😔😔

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • Mehmet Mavili
    Mehmet Mavili

    Ben daha bakmam bu diziye

  • Meltem Yurtsever
    Meltem Yurtsever

    kenan pardon

  • Meltem Yurtsever
    Meltem Yurtsever

    inşallah kenen alpatı öldürür

  • Nermin aliyeva
    Nermin aliyeva

    Gerçekden 66 bölüm final olacaksa ikizlerin doğum günüyle olsun

  • Jackal Mezarakadar
    Jackal Mezarakadar

    Adami eni sonu katil ettiler biri anlamadi sinema yavsklari alpay iyi adamdr kalbi temizdr

  • Yagiw Yagiw
    Yagiw Yagiw

    Ne İkraya ne Mithata bi şey olmasın senarist.Alpayi sonuna kadar içəri tiksinlar.mutlu son olsun

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka bir dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • H N
    H N

    Yuh ya bu ne Allah aşkına

  • Edaseda Keskin
    Edaseda Keskin

    Bu ne ya tam dedim artık bi sıkıntı olmaz ama nerde senaristler bizim hevesimizi kursağimizda bırakmasını çok ama çok iyi bilirler :((

  • Safiye KÖSELER
    Safiye KÖSELER

    Senarist diyor ki. Cok mutlu olursaniz bilin ki sonunda aci var. Bu diziden ogrendigim bu. Boyle zamanlarda berbat bi dizi yaziyorsunuz. Azicik guzel seyler oluyor dedigimiz anda bogun bizi tamam mi. Guzel seyler olmasi gibi bi umudumuz olmasin. Hep ölüm hep ayrilik olsun. Gün yüzü gormeyelim.

  • Bedia KaraKas
    Bedia KaraKas

    Böyle diziler izledikce birşeyler guzelmi gidiyor sonunda kötü birşey olucak diye bilinç altımıza işliyoruz yazık yani bence sonu böyle olmamalıydı kenan yetişmesi lazımdı alpaya insanların pisilolejisoyle alay ediyorlar

  • Nem & Ley Huseynova
    Nem & Ley Huseynova

    Ikramı oldu nolur ya senarist yapma 😔

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka bir dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • Pinar Ege
    Pinar Ege

    Gerçekten yeter artık....bu Alpay fazla olmaya ve sıkmaya başladı. Dizi sanki sürekli Alpay’ın entrikaları üzerine yazılmış. Almanya’ya gitmiş gibi diziden çıkarın artık.

  • Münevver Keten
    Münevver Keten

    Bence ikrada mithatda ölmeyecek

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka bir dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • Angelina Angelova
    Angelina Angelova

    😢😢😢😭😭😭Yapmayın yaa niye birileri ölmek sorunda olması lazim.Keşke Alpay çıksaydı bu diziden.niye her zaman iyi insanlar ölüyorlar.hayır bu çok acimasiz

  • AzqNBoğa
    AzqNBoğa

    👍👍👍

  • _Nur_
    _Nur_

    Antepteyim herkesin adına Alpayı da benmi bıçaklasam ne yapsam ya yine herkesin mutluluğunun içine etti.

  • Esma
    Esma

    Ulan senarist, ulan senarist ciğer bırakmadın yaa 😭

  • Reyhan Toprakseven
    Reyhan Toprakseven

    KOSKOCA DİZİYE Bİ İKRAMI ÇOK GELDİ YAZIK OLDU ZATEN DİZİNİN BAŞINDAN BERİ AĞLAMA EKSİK OLMADI TAM GÜLMEYE BAŞLADILAR SENARİST DİZİNİN İÇİNE GÜBRE DOLDURDU.

  • Ayci Payci
    Ayci Payci

    50 saniyede hüngür hüngür ağlattınız ya beni.. inanılmaz

  • Bookish Playtime
    Bookish Playtime

    Bir bölüm dram olmasa olmuyor demekki. Sasirdilar artik. Veya diziyi uzattiklari icin oyuncular çikmak istiyor. Tadinda biraksalar olmuyormu ya

  • Kaderin Cilvesi
    Kaderin Cilvesi

    Smalı bebeklerin (Zuzu TV gibi) kanallarına Abone olup tedavilerine destek olunuz (belkide hayatınızdaki olumlu değişiklik yaptığınız bir iyiliğin içinde gizlidir).

  • Sunlight Production
    Sunlight Production

    kerem bu halde olduğuna göre ikra öldü :(

  • İkranur Demirci
    İkranur Demirci

    Herkes beni öldürmüş dhdhhdhdh

  • sema taskiran
    sema taskiran

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  • Fatma Apak
    Fatma Apak

    Bence Alpay öldü

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka bir dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • A. Mina
    A. Mina

    Oh ha yaa 😭

  • Sevda Dag
    Sevda Dag

    Bu ne ya zaten final olcak bari mutlu son olsaydi

  • Mina Kamaş
    Mina Kamaş

    GCRHBCTUGC

  • فاطمة صميلي
    فاطمة صميلي

    من قتلهم

  • Esmanur hatun
    Esmanur hatun

    2.fragman gelsin diyenler 👇

  • Arife Akpınar
    Arife Akpınar

    Allah aşkına biri senariste bisey desin yapmayın mujde arın arabesk film vardı ona döndü artık bi mutlu olsunlar yeter artık tükendik nedir bu yaaa😒😒

  • Neşe Karadeniz
    Neşe Karadeniz

    Alpaaaaaaaayyyy 🤦🏻‍♂️

  • s3vgisiz_ ashiq
    s3vgisiz_ ashiq

    İlk defaa Kerem doğru bir insan bulmuşdu yaa bu olmak zorundamıydı off yaa 😣😣 Ikra şimdi mutlu olmaya başlamışdı abisini bulmuşdu of senarist bu ne ya...😏

  • Rojin Rojin
    Rojin Rojin

    _Eger Kenan bu seferde Alpayın yanında olursa şaşırmayın çünkü Senarist kontrolü kaybetmiş oda bilmiyor dizinin gidişatı nereye gidiyor😂son bölümlerini bırakmış kendi haline garibim_

  • İndila Kim
    İndila Kim

    #Trt1BenimAdımMelekDizisineHaksızlıkYapıyor.

  • Afrdita Gima
    Afrdita Gima

    Werde n die beiden es überleben???

  • Esra Han
    Esra Han

    Ikra olmesin yaa

  • Оксана Мамедова
    Оксана Мамедова

    Ya Alpay belasından ne zaman kurtulcaz pesss

  • Mustafa Said POLAT
    Mustafa Said POLAT

    İnşallah ölmemişlerdir diyeceğim ama ikisinden birisi ömlüştür kanaatindeyim. Yani tahminimce öyle olmuştur.

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka bir dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • Gul Mustafova
    Gul Mustafova

    Bakmasam daha iyi artik ..iyileri öldürdünüz. Senaristler bi çikamadi bu mutsuzluk modundan..2 dak mutlu olucaklar hemen Alpay devrede ..Pes diyorum artik pes 20 yıldır beklenen dugunude kanlar içinde bıraktınız!!!

  • Ferid Esgerov
    Ferid Esgerov

    Bu nedir ya hicmi bı filim güzel bitmiyecek bu son zamanlarda en iyisi hindistan filimlarin izlâmak

  • Sevim Metaj
    Sevim Metaj

    Ikra kendisi istedi cikmaya diziden senarist kabahat yok

  • Misha Simak
    Misha Simak

    Kârlı tüccarların anlaşmalarını otomatik olarak kopyalayabileceğiniz ortaya çıktı. Tanınmış tüccar Walter Bulls bunun nasıl yapılacağını kendi örneğiyle gösteriyor, Telegram "Walter Coin Coin" olarak bulunabilir.

  • Gamze Topal
    Gamze Topal

    Ikra ölmesin ya mithat da ölmesin dahs yavrusunu kucağına almadan

    • Kaan Baltaci
      Kaan Baltaci

      İkra'yı canlandıran oyuncu başka bir dizide oynayacakmış yani o çıkıyor

  • Elmira Halidova
    Elmira Halidova

    Zaten hayat aglatiyor,lutfen hic olmasa dizide sevinelim ya

  • Gunes Memmedova
    Gunes Memmedova

    Seyrici hakkını helal etmez bu ne yaaa

  • Yaren Güneş
    Yaren Güneş

    Final olmasın lütfen. Çok güzel bir dizi

  • Meryem Rza
    Meryem Rza

    Funda Alpay. Ölsün

  • Aysel Eren
    Aysel Eren

    😏😏😏

  • Asel Hündür
    Asel Hündür

    #ikraölmesin

  • Melike Xx
    Melike Xx

    3.sezon istiyoruz 🏳️🏳️

  • Melike Xx
    Melike Xx

    3.sezonnn

  • BERRA MENGI
    BERRA MENGI

    Güzel birşeyi mahvederken senarist = Alpay 🙄

التالى
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
4.1 مليون
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
1.5 مليون