رانيا يوسف تنضم لالهام شاهين دا بوس افلام وخالد يوسف عادل امام منافق واحمد زاهر يرد بفيديو جديد
08:05
167,208
Reddit
رانيا يوسف تستعرض رأيها بخصوص تصريحات الهام شاهين واحمد زاهر الاخيره وخالد يوسف يرد على عادل امام وليلى احمد زاهر واحمد زاهر يظهرون بفيديو جديد
#احمد_زاهر #الهام_شاهين #عادل_امام

تعليقات
  • Mahmoud Zone - محمود زون
    Mahmoud Zone - محمود زون

    متنساش تحط لايك وتشترك في القناه ومنورين كلكم دايما ياغاليين 🌹

    • Maysoon Mustafa
      Maysoon Mustafa

      @Zahra Aljabal وانا معاكي قلبا وقالبا مشاكلهم لا تنتهي وكأن الشعب عايش ليهم وعشانهم ومحدش مستفيد اكثر منهم

    • Zahra Aljabal
      Zahra Aljabal

      بصراحة ماتستاهل لايك لان مواضيعك تافهة احنا مالنا ومال الفنانيين كفاية تعطوهم اكبر من حجمهم.

    • Abmsjn Hsbbsn
      Abmsjn Hsbbsn

      @منى الحليم _mona alhaleem م

    • Nada Sharf
      Nada Sharf

      هو في ايه مافيش في دماغ الدول العربية غير البوس وهيافه عيب عليكوا لما دماغكوا تنحصر عن الشهوات دي مش كل حاجه غيروا شويه من الدول المتقدمة والتطور الي بيوصلوا

    • أردنيه نشميه
      أردنيه نشميه

      احلى لايك 👍🏻

  • Maysoon Mustafa
    Maysoon Mustafa

    ايوه كده انكشفوا واظهروا على حقيقتكم يا فنانين

  • أم هاجر جنات
    أم هاجر جنات

    لا وجه للمقارنة بين احمد زاهر وعادل امام احمد زاهر لا يفعله ولا يقبل ان يفعله بناته لكن عادل امام يحله لنفسه ويحرمه على بنته وشتان بين وبين

  • المعلم فرج
    المعلم فرج

    هوا الدياثة اتشرعت بالبلد دي

  • نور الجنه Nour Al-Jannah's
    نور الجنه Nour Al-Jannah's

    يارب ترزقنا بالناس الطيبين والمحترمين اللى يشاهدوا قناتى ولا يبخلوا بــ 👍👍 و 🔔🔔 وكل عام وانتم بخير وسعاده وعافيه 🌙⭐🌙⭐ وجزاكم الله خيرا

  • باسم إسماعيل إبراهبم الفراجي
    باسم إسماعيل إبراهبم الفراجي

    إلى الممثلين الساقطين : ياحمير أنتم لعبة بيد المخرج العاهر يقودهم كيف يشاء ...

  • باسم إسماعيل إبراهبم الفراجي
    باسم إسماعيل إبراهبم الفراجي

    ملة الكفر واحدة ... أبناء المستنقع القذر الداعر الفاسد واحدهم يدافع عن الآخر ...

  • Khaled alsaeed
    Khaled alsaeed

    المشكل البتكلم بالاعمال شياطين انس للاباحية والكلام الرخيص

  • Bis Gh
    Bis Gh

    ياخي كل واحد بكيفه وقراره , ليش مسوين هم سالفه ع احمد زاهر < هو حر غباء 🙂💔💔💔💔💔.

  • قوقو قوقو
    قوقو قوقو

    اه ياعواهر وسخوا مصر

  • كيكه جنوبيه
    كيكه جنوبيه

    خالد يوسف حقييييييييييييير ...خلاص رجله والقبر يخاف الله في اللي بقي من عمره

  • يمانية Rida Harun
    يمانية Rida Harun

    انتو بتنقدو وبالأفلام بتتفرجو على الفيلم وانتو مبسوطين

  • Nasren Jaff
    Nasren Jaff

    احمد زاهر . يطلع يرقص مع بناته هل هذا هو الاسلام . عراقية .

  • muhammad alpeik
    muhammad alpeik

    لاء بقا نحنا زعلانين علشان البوسة ماوصلت لينا بمصداقية 😂😂😂اللهم لاتآخذنا بما فعل السفهاء منا يارب العالمين

  • muhammad alpeik
    muhammad alpeik

    داخلين على شهر فضيل، رح نبقى على سيرة الاحضان والبوس، الله ياخدهم كلهم ويحرقهم في نارو لاتروجو لهلفاسقين ياريت أخي تحكو بمواضيع أهم

  • Tamer Tarek
    Tamer Tarek

    صلوا على رسول الله

  • Mezough Fares
    Mezough Fares

    يا منافقين تبوس تتباس كلو محصل بعضو،نضر الفاحشة للعلن حرام يا عادل امام يلي كل افلامك القاسم المشترك فيه هو الجنس يا زعيم الفواحش!!!!!!!

  • محمد خاطر
    محمد خاطر

    ما كفاية بوس بقي😂😂😂

  • ممدوح النحاس
    ممدوح النحاس

    انت اصلا زيها والعن منها ايه اللبس الي انت لابساه في حفل الممثلين انت كنتي لابسه فستان من غير بطانه ولبسك الداخلي باين والأدهى انك لابستيه لبنتك بعدين زي ماتكوني بترويجي للدعارة والعيادو بالله إيه الي جرى في الدنيا ياناس فين الدين والإسلام وين الإيمان استغفروا الله الحمد لله اننا مابنتفرجش على أفلام المصريه بس أفلام الزمان الجميل الي بتشوف الله يهدينا بس

  • الأستاذة خديجة دروس اللغة العربية
    الأستاذة خديجة دروس اللغة العربية

    شجعوني بدعم قناتي و شكرا

  • الأستاذة خديجة دروس اللغة العربية
    الأستاذة خديجة دروس اللغة العربية

    arcodes.info/to/fydyw/tsF5qbZ5q3mrX64.html

  • Saudi Arabia
    Saudi Arabia

    تستاهل الايك 👍

  • الساعد
    الساعد

    هما مش بيكبروا ✋🏻 لا هما فاهمين ولكن البوس والدعارة تجيب فلل وقصور وملايين في البنوك ✋🏻 والا لو كان الفنان يعمل على مرتبة وراتبه محدد مثل الطبيب والمهندس 😎 مش هتلاقي كلب ولا كلبه يقولوا الفن رسالة 👞 ولاد الجزمة

  • jana Al Sharif
    jana Al Sharif

    والله انت بطل و رجال شرقي اصيل انا سعوديه و اتابعك من ايام قصة المرحومه اسراء غريب الله يرحمها انسان صادق ومحترم وفيديوهاتك هادفه ولاجدال فيها وكلها من مصادر موثوقه الله يوفقك يا شهم

  • يوكا اشرف
    يوكا اشرف

    مااهو طبيعي واحدة قذرة زي دي أكيد هتدافع علي واحدة قذرة زيها

  • ABDELKADER HIRECH
    ABDELKADER HIRECH

    هذا عفن و ليس فن.

  • co co
    co co

    الحمد الله ما نتفرج على وجوه الشر شياطين الانس فنانين العمى مجرمين ربنا ينتقم منكم شر انتقام

  • Soly IBRAHIM
    Soly IBRAHIM

    فيدو خالد يوسف ده قديم جدا وتصريح عادل إمام ده اصلا قديم جدا جدا جدا الكلام ده كله ملهوش علاقه بحوار احمد زاهر والهام شاهين بتاتا وعادل امام ما ادخلش اساسا في الحوار الجديد ده الراجل كبر خلاص 🙄بتخلطو القديم والجديد عشان تشعللو الدنيا وتجيبو مشاهدات خلي عندكم مصدقية

  • Bouchra Lbaz
    Bouchra Lbaz

    Ilham wa Rania Youssef fans Dr Nawel 😛😜😝

  • Azza Nour
    Azza Nour

    ده شغل زي دكتور النساء يعني مش في باله ولا بالها

  • mama nat
    mama nat

    يارب أخرجنا من هذه الدنيا بسلا م

  • mama nat
    mama nat

    إيه الها يفه دى مش لقين حاجه تكلموا فيها

  • Souhaila Kh
    Souhaila Kh

    تيتة الهام و تيتة رانيا مش ناويين يشبعو بوس و يلتفتو لاخرتهم ؟!!

  • Zahra Abdullah
    Zahra Abdullah

    لا نريد سماع أخبار الداعرات والداعرين لانهم نكره لا نريد سماع نشازهم

  • Amany Mohamed
    Amany Mohamed

    تانى هو اساسا وسخ يقبل على بنته وعلى مرتاته كلهم الشرعى والعرفى وال من وراء الباب ههههههه

  • Amany Mohamed
    Amany Mohamed

    اساسا خالد يوسف وسخ زى الهام وامثلها نسين قله الادب بتعته ورنيا يوسف وتمثلها ولبسها ووسختها الاشكال علىعلى بعضها تقع ويأيدو بعض فى قله الادب

  • Najat Ja3far
    Najat Ja3far

    يا ريت يا احمد تبعد بناتك ن الجو ده أفضل ليك على الأقل يبقو ليك حجاب من النار

  • Small Big
    Small Big

    حسبي الله ونعم الوكيل

  • نجمة المساء
    نجمة المساء

    فرعون استكبر وقال انا ربكم الاعلى وهؤلاء استكبروا وجاهروا بمعاصيهم اللهم عافينا وسلمنا

  • YOUSIF DARRAJI
    YOUSIF DARRAJI

    ياعمي الدنية فين وانتو فين متتكلمو في سد النهضة

  • Comboni College
    Comboni College

    إلهام شاهين وجهة نظرها إن الفن زي بيت الدعارة ما ينفعش تشتفل في بيت دعارة وتقول قال الله وقال الرسول،،،،

  • حسام الاسيوطى
    حسام الاسيوطى

    يا اخوة الاسلام احنا ربنا ما اعطانا رخصه نفضح ونحاسب بيها بعض انا اسفه انى برد لانى حسيتكم منحاذين لمحمد سعد واحمد زاهر وعادل وغيرهم ال بيدعوا انهم احسن من الهام على كل احمد ذاهر او عبله او عفاف شعيب اوليلى زاهر مش افضل عند ربنا من الهام شاهين لان ربنا لما لعن شارب الخمر مفر قش بينه وبين ساقيها يعنى كلهم بيمارسوا او مارسوا منكر ومحدش عارف ربنا هيحسن اخرة مين فيهم واو اخرتنا اللهم ما احسن اخرة المسلمين جميعا

  • صقر الجماعي
    صقر الجماعي

    خالد يوسف يمكن هو اقذر مخرج مر على مصر واادول العربيه

  • Najat Benaddi
    Najat Benaddi

    صراحة انت لم تاتي بشيء جديد موضوع تافه الوساخة

  • اميره الجعفري
    اميره الجعفري

    التمثيل دعاره غير مباشره

  • Wafaa Y
    Wafaa Y

    قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرْتَنِي أَعْمَى وَقَدْ كُنْتُ بَصِيرًا (125) قَالَ كَذَلِكَ أَتَتْكَ آَيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا وَكَذَلِكَ الْيَوْمَ تُنْسَى (126) طه

  • Eman F
    Eman F

    انت واهلك كنتم بتتفرجو على كل الافلام دلوقتى عاملين فيها يوتيوبر ومعرضين عشان الدولارات والمشاهدات انتم تقرفو صراحه

  • Eman F
    Eman F

    انتم بتكلمو من غير فيديوهات

  • سلوى بسيونى
    سلوى بسيونى

    هل بطله اللحم الرخيص صاحبة رأى فى العرى والاباحيه انها ليست افضل من الشمطاء هو دا الفن اذا رحمة الله على الفن كأنهن ليست اجساد تحس وتنفعل هم فعلا تماثيل

  • أديب جوير
    أديب جوير

    كلام احمد زاهر جمييييل جدآ خالد يوسف انسان يدور فلوس وشهره على اي حساب

  • MOZAH SAAD
    MOZAH SAAD

    بيئة الفن منحطه وينشرون الفساد عليهم غضب من الله ... احمد زاهر حر في رأيه اقبليه او ارفضيه مالكم دخل .. طالما انتي سعرتي نفسك برخص اقبلي على نفسك كل شي ... خالد يوسف ياليت نشوف اهل بيتك في كذا مسلسل او فيلم حب لأخيك ماتحب لنفسك هههه منافقين ومنحطين وناشرين للفساد واغلب الاغتصابات والتحرشات والبلطجه نابعه من الافلام والمسلسلات ...

  • Baari Naima
    Baari Naima

    خالد يوسف يجب عليه أن يسكت يختشي من افعال الخبيثة انا شفت فضائحه يجب عليه ان لم يخرج ويتكلم يستحيي من افعاله وفضائحه وصلت للعالم كله بالفضائح ورانية يوسف اختشوا فضائحكم انتم الاثنين وصلت العالم

  • Nura . Salem
    Nura . Salem

    ياريت تخصص قناتك فى أشياء مفيده المواضيع دى فى كل القنوات على اليوتوب اتقوا الله ومتستغلوش تفاهة البشر

  • soso AboLban
    soso AboLban

    خالد يوسف دا اقزر انسان وكلنا شوقنا فضايحو والفيديوهات الاباحيه اللي بيعملها وبيشهر ببنات الناس ربنا ينتقم منه وان شاء الله اخرته سوداء عند ربنا هو وأعوانه

  • Houda Bilal
    Houda Bilal

    خنفساء الشاشه المصرية رانيا يوسف مقززة جدا وكلامك مقرف مثللك

  • Hala Elsaid
    Hala Elsaid

    ربنا يرحمنا. برحمته. ويحصل. تطهير. لكل قذورات. وايضا. ينبغى أن نعرف أن اللى. يحاسب. هو. ربنا. ممكن اوى تتوب وتندم وترجع للحق وتكون افضل ممن يدعون الشرف بنت فلان وعلان شكلها ولبسها وسلوكها كذا لكن أمام الناس يدعون العفه والشرف المفروض أن الإنسان يتقى الله يعنى فضح الهام ومعايرتها وطعنها فى شرفها هل هذا يرضى الله شىء مؤسف أنها حتى الآن لم تتوب ومتمسكه بضياع مصيرها الابدى طيب ناسيين شاديه والعرى وغيره وفاكرين توبتها العبرة بالتوبة مش بالذنب أن ظهر من الهام عدم التوبه شىء مؤسف نفس تضل وتضيع للابد لكن أن تطعن بنت فى شرف من فى سن اكبر من أمها دا قله ادب وتعرض للشرف لا يغتفر الا بالعقاب والتأديب هى بنات احمد تم التعرض لشرفهم لا هم من بدؤ بالغلط بالنقض والطعن فى شرف العام طيب هما كد صح. اعلم. أن ما خفى كان اعظم يعنى مش تكونوا بنات كذا فى السر بعيد عن الاضواء واضح من مظهرهم وتعدياتهم. وفى نفس الوقت تتعرضوا لوحده. يحاسبها ربنا بالطعن فى شرفها انا اؤمن. أن. الشريفه.لا تقدر ابدا. أن تسكت على شرفها تغضب وتثور. وهذا ما فعلته الهام يعنى البنات دى بعريها اللى ظهر فى بعض الصور لم تخطىء وتكون لها علاقات مع رجال فى السر اكيد ليها شفت واحدة فى الحمام عريانه لم اقول تماما بل واضح العرى واكيد فى كذا وكذا بحكم حالتهم طيب ليه بتتعرضوا. لغيركم بالاذى شوفوا ما تفعلونه فى خفيه مستحيل بنات مثل هذه لم تفعل ما يغضب الله من علاقات مع شباب مستحيل يعنى المهم عندهم خداع الناس وأنفسهم بمعنى أنهم بيظهروا. بالطهر. والعفه كان بأن من ملابسهم ودلعهم الماسخ. عملت مدرسة سنوات كثيره واقدر اميز انواع البنات واقدر اقول قلة أدب البنات يثير الغضب ولا يحتمله كبير السن ورغم ذلك ظهر من الهام إصرارها على عدم التوبه وتطهير حياتهم وافكار معثرة شىء مؤسف أما عن الفن ينبغى تطهير الفن من كل القذرات التليفزيون يراه الاب بجوار ابنته اين الحياء والشرف ربنا يطهرنا وينقينا من شر انفسنا. مين يدرى مش ممكن تتوب وتصبح مثل شادية وغيرها واللى يحاسب هو ربنا لهذه الدرجه صرتم فى هذه الحالة المفضوحه مجرد نقاش قلب وفضح حالكم شىء مؤسف ربنا هو اللى يحاسب ربنا يعلم بأسرار الناس يعنى مش الظاهر هو المقياس فى خفايا يعلمها ربنا ولكن أصحابها يدعون العفه والشرف وكمان فى الكبر والذات المتعاليه شرها كبير اوى على صاحبها

  • Sahar Abdelsalam
    Sahar Abdelsalam

    هو ما ينفعش يطلعوا موهبتهم الفنية بس علي نظافة ؟!! لازم القذارة والانحطاط الاخلاقي

  • Sahar Abdelsalam
    Sahar Abdelsalam

    هو قال قبل كده انه يقبل لبنته اي حاجة ده خالد يوسف تلميذ يوسف شاهين 😉😉

  • Aicha Bellala
    Aicha Bellala

    كل حاجة عملوها في ميزانهم سيئة كانت او حسنة وياويلهم من السيئة الجارية

  • Ola_ Na3emElkott20
    Ola_ Na3emElkott20

    انا مش عارفة الناس دي بتهاجم واحد بيقول كلام صح وواضح وفعلا عيب ومينفعش امال ربنا ادى البني ادم عقل ليه علشان الواحد يعمل الغلط والناس تقول ربنا يحسبو؟!! ايه الغباء دة ماهو ربنا بيشوف تصرفك صح ولا غلط علشان تتحاسب عليه يعني مثال واحد يروح يسرق تيجي الناس هتقول ياجماعة برحتو ربنا بحسبو هو حرامي برحتو ! اكيد لاء😅 الحاجة الغلط غلط والصح صح ومستغربة ان في ناس بدافع كمان عن الغلط

  • Sali th
    Sali th

    عجيب امر الفنانين مثل الهام شاهين و رانيا يوسف يدافعون عن الانحراف وكانه شيء عادي و من يرفض القبلات و الاحضان يعتبر في قاموسهم متخلف

  • Said badawy Hassan
    Said badawy Hassan

    زانيا يوسف بتتكلم عن نفسها ولا تمثل فنانين لأن الفنانين منهم المحترم والغير محترم وطبعاً رانيا غير .

  • Soumia Saidoune
    Soumia Saidoune

    شيء مقرف . خربتو المجتمع منكم لله

  • محمد مصطفى الزعيم
    محمد مصطفى الزعيم

    خالد يوسف مبدع منحرف وداعر

  • محمد مصطفى الزعيم
    محمد مصطفى الزعيم

    الوسط الفنى وسط عفن وفاسد وداعر وحسابهم علي الله شديد

  • بتول الرحال
    بتول الرحال

    كلمة طنط ب النسبه اليك غير راقيه وكلمة طنط لاتقال من قبل يوتيوبر يحاكي ملايين الناس فياريت تختار كلمات ارقی

  • رملة حسين
    رملة حسين

    حسبنا الله ونعم الوكيل بهيج ناس بعيدين كل البعد عن رحمة الله

  • nosa
    nosa

    كلام قديم عادل امام مش فاضي يرد بيعمل مسلسل بيجمع ملاايين مش فاضي يرد ع اي حد

  • Salah Ali said
    Salah Ali said

    🤣🤣🤣🤣 هو خالد يوسف رجع تاني ... هو عنده بنات .. خلاص هنشوفها قريب في فيلم زي مني فاروق .. طالما انت قولت .. و نشوف و نشير .. أو مراتك .. بس انت قول يارب ..

  • عامرعباس عامر
    عامرعباس عامر

    اللهم سترنا بعينك التى وسعت كل شيء

  • عامرعباس عامر
    عامرعباس عامر

    يااخي كل مايعملو حرام كلام زاهر صحيح

  • nona tota
    nona tota

    انتوا الي اتلموا هو حرا احمد زاهر محترم وكويس جدا هو خايف ع بتاتوا انتوا الي مش محترمين

  • Dalia Anwar
    Dalia Anwar

    يعني خالد يوسف يرضى لبنته ماحدث لمنى وشيماء الحاج؟

  • albakri76
    albakri76

    مالهم السراميك كلهم بيدافعو عن البوس وافلام هد الركب

  • safy Mahmoud
    safy Mahmoud

    انت شبهه حمدي الوزير وهو شاب😅❤

  • ريحانة المصطفى
    ريحانة المصطفى

    احمد زاهر بصراحه ياريت ترفع اطفالك وبناتك من هذا خيسه

  • hitham galal
    hitham galal

    انت بتسأل ميييييييييييييين الناس دي في غيبوبه

  • Yaquta Yaquta
    Yaquta Yaquta

    امبين ماعدكم شغل وعمل ورجعتوا تحجون ع اشياء سخيفه

  • anisse messaoui
    anisse messaoui

    106 ديسلايك 😂 انتو عارفين عملتو ايه يبتوع الديسلايك؟ 🤣🤣

  • Hanan Qudsi
    Hanan Qudsi

    طبعا رانيا يوسف رح تنضم لاهام شاهين صاحبه المقوله الشهيرة اما بنعمه ربك فحدث ان الطيور على اشكالها فتقع ولاخالد يوسف معروف بوسخته وفضايحه ولما هرب على فرنسا يعني ثلاثه اخر من يحكي عن الفضيله والاخلاق

  • KENZO Ben
    KENZO Ben

    مافيش بوس أفلام لما تحطي شفايفك على شفايف راجل يعني زنى يا وسخات ياللي معندكمش رجالة في العيلة 🖕🖕

  • Fofo Abdo
    Fofo Abdo

    طيب والبوس الي كان مع عادل امام ويسرا ليه ماتحكوا عنه ؟؟؟؟؟ يسرا كمان كانت بتتباس وأحضان الله يغفر للجميع بهذه الأيام المباركة ...لكن في ملاحظة من الناس الي بتعلق او غيرهم انتم تفرجتم بالأفلام والمسلسلات واستمتعتم برءيا طيب حت الرءيا بالعين حرام اكي

  • هدى حمدى
    هدى حمدى

    احمد زاهر محترم

  • Malak Ro7y
    Malak Ro7y

    بدون مشاعر صفيتي مومس

  • أبن الرافدين &IRAQ طيف الماضي
    أبن الرافدين &IRAQ طيف الماضي

    عالم الفن عالم زباله وفاسد فعلاً عالم قذز

  • Imed Gient
    Imed Gient

    بغض النظر الي بيحصل من بعض الفناننين من التداعيات المثيرة للجدل والي كلها فجور وتعالي وغطرسه على الفاضي كلو من المتابعين الي عاملين قيمة لهذه الشرذمه الي تطلعو قيمتهم واصبحو يقحموهم في السياسة في تقديم البرامج مذيعين يعني بالمختصر المفيد نفختو ريشهم انتم يامصريين اصبحنا نشوف العجب منهم من قلة حياء وتطاول على الدين على رجال الدين والمحاسبة ليهم منعدمة اكيد حيعملو اكثر من كدا ويقلك فنانيين وكلاس ومادري شو لا والله فنانيين العار والفسق والرذيلة ربنا ينتقم منهم ميلو حال شباب امة محمد صلى الله عليه وسلم و يقلك مصر اهل الفن ربي يقطعكم من الدنيا كلها وطبعا حاشا القليل منكم مصر مهد الحضارات والدين دنستوها باافعالكم المشينة

  • dana lab
    dana lab

    هو خالد اصلا يفك بس وساخته اللي صارت مع كي فاروق وصاحبتها وغيرهم

  • Messi ESPAGNOLE
    Messi ESPAGNOLE

    دعوا الخلق للخالق كل شاة تتعلق من عرقوبها.اعطيتولهم قيمة أكثر من حجمهم.فيه قضايا أهم منهم بكتييييير

  • Hema Hema
    Hema Hema

    اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم عدد ما ذكره الذاكرون وغفل عن ذكره الغافلون سترك يارب العالمين اللهم لا يؤاخذنا بما فعل السفهاء منا

  • Mortada Ali
    Mortada Ali

    رانيا يوسف دي اصلا ما عندها اهل تمثل اي شي حتي الافلام الاباحيه من اجل المال المشكله رانيا يوسف والهام شاهين ديل عجايز يعني تيتات اخجلو علي نفسكم

  • Samir Anwar
    Samir Anwar

    حفنة اشرار

  • كرم سلطان النوبه
    كرم سلطان النوبه

    الناس دي عبيطه أحمد زاهر هو حر وكلمو صح

  • Sozan Aqaba
    Sozan Aqaba

    ههههههههههه ههههههههههه وهتتباس يا عباس والله مسخره اتقو الله الي بدكم توقفو قدامو يا فسق

  • فكرى الفساخ
    فكرى الفساخ

    عيب !! كفاية نهش فى الناس . يا محمود يا زون هل هذا هو الاسلام ؟

  • Tarek Elgohery
    Tarek Elgohery

    يعنى حليتم مشاكل البلد وقفت على البوس .. انتم عالم فاضية ماوركمش شغله .. قولو فكرة جديده تفيد المجتمع مثلا

  • Hassiba Benbou Ali
    Hassiba Benbou Ali

    خالد يوسف واسخ ومنحل

  • Hassiba Benbou Ali
    Hassiba Benbou Ali

    فنانة رذيلة تدافع عن فنانة رذيلة مثلها كما يقول المثل ما يقول السفيه الا ما فيه. اللهم ابعد عنا وعن اولادنا امثالهم

  • Mohamed Hussein
    Mohamed Hussein

    اشتغالات عشان الشعب يتوه من موضوع سد النهضة لعبة مخابرات و المشخصاتية هما اللي بيقوموا بادور الكومبارس للمخابرات ....فقوا يا شعب

  • Biba Sa
    Biba Sa

    والله عنده حق هو ميحبش على اهلو ويستبيح اعراض الناس

التالى